Friday, September 23, 2016

Pomozite hitno ! gljivice arhiva , plimycol






+

Ma nije tako strašno, Ali htjela BiH HITNO reagirati pa trebam Vaše savjete. me & quot Jutros; Dole & quot; počelo Lagano svrbiti, i kako dan odmiče, sve je Jace. Per mi SE par puta desilo Nakon intenzivnog prakticiranja seksa (recimo, 3-4 puta dnevno). Postoji kao Neki mali iscjedak, kao da je mrvičast. Ak se i posvrbim, malo boli. Jel da upotrijebim Canesten kremu? Jel per uopće za to? Što se Tice nekakve trenutne pomoci, to je najbliže Kaj imam u kući. Za Nista triste NECU stavljati na sebe. Idem se samo otuširati s Nivea Intim, pa se vratim na forum da vidim ima li koja od vas savjeta. Uredila naslov i preselila na Zdravlje odraslih plavaa Ako je mrvičasto Onda su najvjerojatnije gljivice-ja sam imala godinama Problema s candidom i per Je bio tako tipičan iscjedak da Nisam Più niti Isla giniju nego uzela u apoteci Plimicol i za tri dana sve bilo OK. Crematorio ti nece štetiti, jedino te moze peči Ako ste bili marljivi pa SE sluznica malo pošmirglala. prakticiranja seksa Nakon intenzivnog (recimo, 3-4 puta dnevno). * Ma super-ste! Meni se takvo što događalo Nakon dužeg uzimanja Antibiotika (strep. angine) i Dugo bi mi trebalo da sé rješim toga. Per je ti, Kako je Pituljica Rekla najvjerojatnije candida. / Najbolje da odi od ginića un fare Tada upotrijebi što Imas, možda pomogne! : * Hvala curke na expresnim odgovorima! Sva Sreca pa ima još nekoga ovako kasno na forumu. Ma a MI je zapravo i čudno, ni bilo nije seksa tak puno! Jedan Quickie prekjučer (malo SMO se ulijenili ovih dana;)). Zato mi je ovo Sada čudno. Jos ću VAM Navesti simptoma par Koje sam primjetila triste tušem pod. Ne znam kak da ju nazovem pa Neka Bude mica. roll: dakle, moja mica kao da je nabubrila, najviše mi Pecka i svrbi na ulazu u vaginu, un kak sam Inace mrvicu osjetljivija na hladnoću, tak ponekad dok sam pod tušem pišnem Tu i Tamo, una triste mi svaki messo (Nakon par puštenih kapljica) Lagano zapeckalo. Mogla bih zbilja sutra fare ginića. Ali Vasi savjeti do mi još uvijek dragocjeni! Ja sam ti Nocna ptičica: P dok potrpam zvjerčice na spavanje. ovak Sad, ak te Peče i dok piškiš onda možda Bolje nemoj s Canestenom Ger bi te moglo Dosta peči nego lijepo fare sutra kućna Apoteka: oblozi ili od žalfije (najbolje), ili od kamilice ili od hrastove kore. Mozes i nakapati kantarionovog Ulja (Gospina trava) na uložak pa a staviti. Aj, STO ja SVE Nisam isprobala: roll: Ma a TI je 100% candida. Moja mica je bila tako Velika i Crvena da sam imala osjećaj da se vidi kolika je Preko Hlača: mrgreen: (. Tri kom) Moj Savjet je kutija canestena, pa geonistin (6kom).Malo ti zavidim na Onom 3-4 puta dnevno. Mr Green: Eto, Jelka, skroz sam zakasnila (al imam opravdanje: mrgreen: 8)) cura su TI sve rekle, gljivice garant. roll: sigurno si vec uradila Kako su te savetovale. ;) Ja mogu samo da TI pozelim laku NOC: *: amore: mi da, i ja ti Malko zavidim. ;) Jelkice. cuore: laku noć: cuore. Drago mi je da ste našli Uzrok & quot; čohanju & quot ;. cuore. Mr Green. cuore: Ja ti isto toplo preporučam Canesten ili GEONISTIN. Post scriptum Sesso 3-4 x dnevno. Svaka Cast. ;) Hvala vam curke puno na savjetima. Evo, kasnit ću na posao, Ali morala sam Prvo pogledati na forumu Kaj me savjetujete. Dakle, jutros je malo Bolje, ne osjećam ju tako Jako kao sinoć. Nisam Nista stavljala, OSIM što sam se otuškala s Intimom. Ali triste ću staviti Canesten. Un popodne, kad se vratim kući, i obloge od kamilice, Kako je Rekla Pituljica (uno Druge nemam stvari). Jelka, cura su TI dobro rekle! Meni se a isto desilo DVA puta, Ali sam primjetila da traje DVA dana u ciklusa sredini (Kad mi je u Normali do 35 dana). Ja sam samo pojacala higijenu i upotrebljavala blagi Sapun i proslo mi je. Nemoj se cohati. Lui, lui, Nisam znala da SMO Takva rijetkost. mrgreen: Morat cu ovo pokazati muzicu, da Vidis tek onda njegov libido. Inace, namazala sam Canestena. Nije me Peklo, Ali sam malo intenzivnije osjetila svrbljenje. Triste ok je. Glupa ja: rotolo. zaboravila sam ponijeti ulozak dnevni supplementare. Ovako cu Samo s malo Vode isprati Canesten kojeg sam jutros namazala, i staviti Turu Novu. Un dodem doma cim, tusiranje pravac! ginekologu Odi, ja trpila Koji dan (bio vikend) i na kraju poludila. Došla Tamo, nije me ni pregledla, samo sam joj Rekla sta je i Dala mi je vaginalete. Simpomi isti ko tebi, un sljedeci odmah dan Nakon prve vaginalete mi je bilo puno lakse. amore: Ma joooj, plavaa znam, bas je Danas ginic Morao raditi ujutro! Ah, valjda ce Proci s Canestenom. Ako mi pamcenje Jos sluzi, Mislim da Sam tu kremu dobila Zajedno s vaginaletama. Ionako zbog trenutno stresnog Posla MM nesto strajka sa sexom pa SE NE nadam prevelikoj akciji ovog vikenda. / Srecom pa je ovulacija (valjda) prosla pa nije toooliko bitno. Ili kupi Canesten vaginalete Jelka, ces pa definitivno problema resiti;) ne verujem da Mozes mnogo da ucinis sa kremom (nju slobodno DAJ TM, tako da oboje budete pokriveni lekovima, da se '' cudo '' ne vratilo bi) vaginalete IPAK deluju ' 'na Licu Mesta' ';)




No comments:

Post a Comment